søndag den 10. juni 2012

Instapaper

Een af de apps jeg næsten bruger dagligt er Instapaper.

Hvad kan den så? Jo den kan gemme bogmærker.
Skulle det nu være noget særligt, kan man mene. Men da den kan gemme på tværs af Windows- og Apple-platformen, finder jeg den voldsomt anvendelig.

På pc´en har jeg installeret et lille java-script, som gør, at jeg nemt kan gemme alle sider ind i Instapaper-arkivet (som ligger på internettet).

Jeg synes ikke iPhonen er voldsomt velegnet til at læse længere artikler, eller også har jeg fundet noget spændende, lige inden jeg skal sove – så er det rart at kunne “gemme til senere læsning”.

Koster kr. 30,-, hvilket er liiige i overkanten i forhold til mange andre apps, men igen: Jeg værdsætter den meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails