torsdag den 17. maj 2012

Eventyrløb 2012

Kristi Himmelfart er i Odense = Eventyrløb.

I år var første gang jeg var med (på sidelinjen). Ældstesønnen var tilmeldt 5 km, og så kunne forældrene jo lige så godt benytte lejligheden til at “skyde” med kameraet.

Det er nu ikke den nemmeste arrangement at være fotograf til. Man kan jo dårligt nå at få spottet, hvem man kender, når det ene tusindtals-felt efter det andet triller forbi. Så nu er hundredevis af uinteressante billeder blevet slettet, og kun nogle få har overlevet.

Jeg er imponeret over, hvor velsmurt et arrangement det har været. Sønniken blev først tilmeldt tirsdag aften – noget sent og langt efter tilmeldings-slut. Alligevel blev vi venligt modtaget og at det administrative funkede perfekt.

På løbenummeret (på mavsen) er der indbygget en chip, som registrerer start, mellemtid og slut. Umiddelbart efter målstregen modtages sms med løbetid.
Herhjemme er egne og venners tider blevet nærstuderet på nettet og dimplom printet ud. Topkarakter til arrangørerne.

abillede360
Her er Odense Swans klar ved målstregen.

4 kommentarer:

  1. De har da vel ikke løbet i det udstyr....?

    Der er efterhånden mange velorganiserede løb, man kan deltage i. Det er dejligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde de :P også gutten i svanekostumet.
      Jeg løb lige bag dem :D

      Slet
  2. Er bare imponeret af ældstesønnen, altså. Godt gået af ham, Anette

    SvarSlet
  3. Eva: Jo, det gjorde de faktisk. Troligt!

    Marthe: Ja, der sker lidt. Han er ved at scanne for, hvad der er af øvrige løbsmuligheder hen over året. Det er fino med mig;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails