mandag den 2. april 2012

Symaskine eller iPad?

Sådan ser min symaskine ud, eller det er hvert fald samme model (billedet lånt på nettet).
Den er erhvervet for en 27 år siden - jo, jeg er skam den trofaste type;-)

Den er sådan set udmærket nok - kunne trænge til et eftersyn, en ny pære og en gang smøring - ellers ok.
En veninde har en model, som kan lave knaphuller automatisk – den facilitet er jeg blevet voldsomt forelsket i.

abillede233
Samtidig er jeg ved at blive gode venner med mit nye iLife, og her melder sig så iPad på banen. Behøver ikke være af den nye mode – ejheller med simkort.

Hvad skal jeg mon vælge at spare sammen til?

Nå, men i første omgang må jeg se at få syet noget tøj (og solgt) og installeret nogle pc´ere. Så kan det være, at beslutningen udkrystalliserer sig af sig selv, når der er tilstrækkelig mange penge på livsforsødelseskontoen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails