mandag den 30. april 2012

Day Birger et Mikkelsen

Tilfældigvis faldt min vej i dag forbi Odense-udgaven af Day Birger et Mikkelsens butikker.

abillede304
Jeg har faktisk aldrig købt noget dér før, så det var ren impuls lige at slå vejen ind forbi.

abillede303  
Ekspedienten var superdygtig til at pakke ind, men desværre havde jeg ikke tid at vente på det. Ville heller ikke have været helt reelt, da “gaven” var til mig selv.
Men hun var sød og tilbød mig ovenstående pose og nogle meter af dette skønne stofbånd.

abillede305
Mini-mærke på den kæden.

abillede306  
Jeg kan næsten ikke få smykker enkle nok. Disse kantede gyldne perler er lige mig.

abillede307 
abillede308
Der er rigtig mange meter gemt i denne stak. Vil kunne nå mange gange om halsen. Vil dermed også kunne tilpasse sig forskellige typer tøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails