mandag den 5. marts 2012

Rummelig lille taske

På gårsdagens besøg på Naturama i Svendborg blev denne taske erhvervet.
Det var ellers ikke noget jeg havde regnet med at finde i en shop på et museum, men var ikke sen til at slå til, da jeg så dens indretning og muligheden bød sig.
(Kr. 149,- - ganske ok med mig.)

Det er mavebælte-versionen. Ikke just fikst at rende rundt med, men: Who cares?
Det er (selvfølgelig) til brug for geocaching, hvor nyttigheden af, at have organiseret sine ting gang på gang beviser sit værd.

Forestiller mig, at den skal indeholde:
- GPS
- Batterier
- Notesbog
- Skrivetøj
- Lommelygte
- Nogle få bytteting
- Lille kniv
- Noter til den/de aktuelle caches
…. tror faktisk der fortsat vil være plads ledig

Når man drøner rundt ude i terrænet (måske uvejsomt – måske mørkt), er det altafgørende at have hænderne fri men samtidig have alt vigtigt lige ved hånden.

Kan næsten ikke vente med at komme ud og afprøve erhvervelsen…

1 kommentar:

  1. Den skal du nok blive glad for.
    Fikse eller ej - mavetasker er super praktiske...
    Rigtig god fornøjelse med nyanskaffelsen :0)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails