lørdag den 2. juli 2011

Snegle-motiv

Et sæt mere – denne gang med humør-snegle.

Her har jeg ladet den overlockede kant være synlig og kun bøjet om til selve stikningen. Det giver en rigtig god halskant, da der ikke er så meget stof i en buet form, som skal foldes ind.

billede628
Igen har jeg brugt en trense-lukning – dog denne gang ikke syet men i stedet med et lille satin-bånd. Der er heller ikke nogen syning midt for – i stedet har jeg sat en decideret belægning på.

billede626
Synes fortsat det var fint at begrænse det meget spraglede udtryk i sættet, så sneglene er “kun” på en lomme af de sorte babyfløjlsbukser.

Sættet er syet i str. 86 cl.

3 kommentarer:

  1. Det tøj du laver er bare så sødt og farverne og de mønstre er bare super flotte;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Det er sjovt at mærke, hvor selvforstærkende det bliver, når man laver noget meget. Ideerne myldrer frem og der er større rutine (= det går hurtigere), når man laver meget.

    SvarSlet
  3. Det har du fuldstændig ret i;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails