lørdag den 9. juli 2011

Flittig ferie

Jeg har måske ikke været voldsomt flittig her på bloggen, men det har jeg til gengæld ved overlock/symaskine/strygejern.

Blusen er een af mine absolutte favoritter. Modellen er enkel og klædelig. Og så stoffet! Jeg er helt solgt – det er noget af det skønneste retro-agtige, jeg længe har set.
(92cl.)

billede643
Een mere i samme model – her blot uden elastik i ærmerne.
(92 cl.)

billede645 
Bukser er det også blevet til – de meget pigede først. Masser af smock til at holde vidde inde i henholdsvis talje og ved ankler.
(86 cl.)

billede646
Fodboldfreak-varianten som har masser af små OB-tegn strøet ud over fladen.
(86 cl.)

6 kommentarer:

  1. Hold da helt op der kommer noget igennem din symaskine :) Super flotte ting du får lavet

    SvarSlet
  2. Tak, Tina;-)
    Jeg elsker at være i det sy-flow, som jeg er i lige nu. Svært at nå det i dagligdagen. Det er bare så skønt.

    SvarSlet
  3. Jeg håber, din syiver snart smitter, jeg vil faktisk rigtig gerne, når jeg ser, hvad du får ud af de skønne stoffer, men jeg kan altså ikke tage mig sammen

    SvarSlet
  4. Ah kom nu;-) Det kunne da bare være så hyggeligt, om du også fik syet noget. Glæder mig til at se, hvad du får trillet igennem maskinen.

    SvarSlet
  5. Så flotte sommerlige saker du har sydd. Fine alle sammen:))

    SvarSlet
  6. Tak snakkemunn. Tror da også hellere jeg må få lavet lidt i dag. Du er selv ganske flittig, ser jeg;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails