tirsdag den 24. maj 2011

Symærker

Disse symærker er ikke tiltænkt noget af det børnetøj, som jeg pt. har gang i. Det er derimod til at pryde ældstesønnens kamp-dragt med. Den hedder vist en “gi”. Den er sort og faktisk ret flot.

Den kampsport han går til hedder “Kenpo”, og jeg skal ikke gøre mig klog på de forskellige varianter af kampteknikker.

Hvert fald går den moderlige opgave nu på at få syet disse mærker på udvalgte steder på dragten – det skal nok blive flot på den sorte baggrund.
Kan især godt lide det runde mærke – flot grafik! Der er sikkert en betydning i motiverne og deres udformning – der plejer ikke at vær noget tilfældigt ovre i Orienten;-) Men i så fald kender jeg ikke betydningen – endnu…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails