torsdag den 12. maj 2011

Skolen er i semifinalen - yes!!!!

Så er der kun 15 steder tilbage i opløbet. Når maj er slut vil 3 steder gå videre - "Vores kunst – tidsforløb”.

Jeg drømmer om, at Rosengaardskolen bliver een af de udvalgte. Hvorfor så det?

- Det er den skole, hvor begge mine børn går efter ferien
- Der er en fantastisk ånd på stedet
- Dejlige lærere og positiv ledelse
- Initiativrigt sted – indadtil og udadtil
- Oplever lydhørhed og åbenhed
- Kan godt lide tanken om at netop dette kunstværk går i dialog med den umiddelbare omverden

Du vil gøre mig glad, hvis du vil følge ovenstående vejledning og stemme på Rosengaardskolen. Skriv også meget gerne en kommentar til at understøtte den positive tilkendegivelse. Det vil blive bemærket af dommerne.

Her kan du stemme.

1 kommentar:

  1. Stemmen er hermed afgivet:) Tjekkede lige de andre projekter ud, og hvis jeres forspring holder er der vist ikke nogen tvivl om at I kommer i finalen :) Held og lykke!

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails