mandag den 30. maj 2011

Så fik jeg det til at virke!

Det er nummer to knap fra højre, som jeg gerne ville have under mine indlæg – “Del på Facebook”.
Jeg er selv temmelig ivrig anvender af FB efterhånden – bruger kun del-elementer af de mange muligheder men især det med hurtigt at kunne dele noget med mine FB-venner, er smart.

Indstillingen har længe været sat korrekt her:

billede526

Men jeg måtte igennem denne html-rettelse for at få det til at virke. Husk at tage backup af bloggen inden!

Nu er det så spændende om nogen anvender muligheden;-)

Bruger I det på jeres blogs, og giver det en effekt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails