mandag den 16. maj 2011

Jeg er på stoffer

Faktisk så meget, at jeg nærmest burde på afvænning. Var et smut forbi Stof2000 og Stof & Stil i eftermiddags. Egentlig var det blot et kjole-mønster, jeg skulle sikre mig, men surprise-surprise: Jeg kom også hjem med stofstykker.
Faktisk 5 stykker á een meter for at være mere præcis.
+ målebånd og andet småtteri;-)

Men nu skal (skal som i SKAL) jeg have syet af disse stykker, inden jeg køber nyt. Det gør ikke så meget, om det opsyede er blevet solgt – mere vigtigt, at jeg få omsat det indkøbte til færdige modeller. Op af stolen og i gang….

4 kommentarer:

  1. Rigtige forårsglade stoffer, du har hjembragt, Anette. God fornøjelse ved symaskinen.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Marthe. Det er bare så skønt at være i gang ved symaskinen igen. Nu vil jeg kaste mig over den kjole, som jeg klippede til i går aftes.

    SvarSlet
  3. Sødt stof...
    Spændt på at se kjolen :0)

    SvarSlet
  4. Lige præcis dette stykke stof blev nu til et par bukser.
    Hvordan går det med mamelukkerne?.....;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails