fredag den 27. maj 2011

Bogmærker

Der er rigtig gang i læsningen – begge mine sønner og jeg selv har gang i indtil flere bøger, hvor der er brug for markeringer af, hvor langt vi er nået.

Så må der bogmærker til.

bogmærke91

Denne serie på fire stykker er til yngstesønnen.

bogmærke90

Jeg tager udgangspunkt i motiver, som optager ham. Billederne printer jeg på relativt kraftigt fotopapir og med efterfølgende laminering og udskæring.

bogmærke92 
De billeder jeg har brugt her er alle fra Google-søgninger – derefter en tur gennem billedbehandlingsprogram inden print.

Tror jeg vil have lavet en stak til ældstesønnen og mig selv her i week-enden;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails