fredag den 20. maj 2011

Blog-tiltag

Jeg har forskellige forbedrings-ønsker til bloggen, som jeg går og bager på.

Den ene ting er, at jeg gerne vil have sådan en “del på FB”-knap til at virke. Faktisk findes muligheden allerede i Blogger, og jeg har aktiveret den, som det ses her:

billede526

Desværre virker det bare ikke. Øv.
Det ser ud til, at andre har oplevet det samme – formodentlig fordi den skabelon, jeg anvender, konflikter med dette. Her er hvert fald hvad jeg skal have prøvet: Workaround til FB-link.
Da det involverer editering af html-kode, som jeg være frisk i hovedet og have ekstra tid ledig, hvis det nu (som det nogen gange går) ikke virker.

Det andet jeg gerne arbejde med, er at få nogle ekstra punkter foroven på min blog, som kan linke til sine egne sider. Helt aktuelt vil jeg gerne lave en side med “ting til salg”. Jeg kan formodentlig så ikke lægge indlæg dertil, når jeg skrive i Windows Live Writer, men hvis det kun er en enkelt side, så går det nok også.
Også her skal jeg tænke mig om, når jeg går i gang og have lavet godt med sikkerhedskopier undervejs. Har ledt efter info på nettet – desværre ikke fundet meget.

Hører rigtig gerne om erfaringer fra jer andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails