mandag den 18. april 2011

Orange glæde

Der findes næppe en mere livsbekræftende farve end orange. Det var derfor en fornøjelse at hækle denne “skål”.

billede467

Lige en tilpas størrelse til f.eks. opbevaring af mindre portion fyrfadslys. Jeg har haft ca. 10 runder med udtagning, inden jeg gik over til at hækle lige op.

billede468

Virker helt “tysk-flag-agtigt” i farvekombinationen, men ved nærmere eftertanke er der jo rødt, som indgår. Måske man skulle lave een med de farver?

billede470

Orange sammen med pastel-farver? Njah – nok ikke lige den heldigste farvekombination;-)

3 kommentarer:

  1. Top flot, jeg tror jeg fik opskriften her hos dig for noget tid siden,
    og jeg har skam også været igang... tak for det :)

    SvarSlet
  2. Du er en gutterkvinde, og "skålen" pynter fint på den røde hoptimist. Det ligner en sommerhat, og den ser rigtig sjov ud...burde måske tage et billede og sende det til dig.Tak min ven :-)Kram L

    SvarSlet
  3. My box...: Dejligt, at du også har været i gang - det er bare en super enkel model og med myriader af variationsmuligheder.

    Lisbeth: Herligt at du har fundet en helt ny måde at anvende hækle-tingen på. Vil glæde mig at se et billede.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails