tirsdag den 8. marts 2011

Spam

Så havde jeg i dag den tvivlsomme fornøjelse at blive “opdaget” af uvelkomne spammere på min blog. Sådan noget gider jeg faktisk ikke.

I første omgang har jeg bare slettet indlæggene men er klar over, at jeg selvfølgelig kan blive tvunget til at lave godkendelse af indlæg eller blokering for indlæg fra “anonyme”. Håber ikke det bliver nødvendigt.

Hvad har I andre af erfaringer med det på jeres blogs? Hvad gør I for at dæmme og, og har det overhovedet været nødvendigt?

2 kommentarer:

  1. Hmmm ??? næh det har jeg vist ikke oplevet ;0)

    SvarSlet
  2. Det er bestemt heller ikke særlig behageligt. Men nu forstår jeg bedre, hvorfor nogle blog-ejere åbenbart føler sig nødsaget til indføre godkendelse af indlæg inden offentliggørelse.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails