søndag den 20. marts 2011

Så er det forår

Det siger kalenderen – hvert fald ifølge nogle opfattelser. Selv holder jeg af at regne det allerede fra 1. marts, men det er mest for at opmuntre mig selv. Sjældent noget som afspejler sig vejrmæssigt;-)

I år ser det ud til at præcis forårsjævndøgnet i dag sol- og varmemæssigt skulle give en snert af forår. Kan næsten ikke vente med at komme i haven og regere.
Ældstesønnen kunne slet ikke vente – (han er en rigtig igangsætter). Han gik fredag i gang med at forberede et lille jordstykke, hvori skulle lægges nogle fliser. Sand blev lagt på og ovenpå fliserne.
Dér var det nemlig meningen at stille et nyt træbord, som vi allerede sidste sommer havde aftalt at investere i.

Det nye bord (og stole) blev indkøbt og hjemført i går - træbeskyttelse smurt på, og nu står det klar til samling. Det får han sikkert fikset senere i dag.

Nu håber jeg solen lader sine stråler skinne på os alle i dag;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails