lørdag den 26. marts 2011

Hæklet beholder - model medium

Egentlig ved jeg ikke om denne objektivt set er “medium”, men hvert fald er denne mindre end den, som jeg færdiggjorde i sidste uge (dueblå variant), (som er foræret væk som gave) og større end andre varianter, som endnu kun eksisterer i mit hoved.

billede413

Kan godt lide at lege med farverne i kanten. Hånden på hjertet er det jo temmelig ensformigt at hækle den første del af “æsken” – først en masse runder med den samme slags udtagning og så lige op de næste mange runder. Men så kan jeg undervejs sidde og hygge mig med, hvilken farvekombination, jeg vil afslutte med. Jo, jeg er nem at fornøje;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails