fredag den 21. januar 2011

Wire klemme mm

Hvor var det dog godt, at jeg var hurtig og fik taget et billede af den defekte ring for nogle år siden.

Billedet har været tilstrækkelig, at I har kunnet hjælpe mig videre med at aflure, hvordan jeg selv kan laveden type ring. (Se indlæg fra i går)

Tilsyneladende kan man lave lukningen med såkaldte wire klemmer. Billedet ovenfor er lånt fra nettet, da jeg ikke endnu har fået taget foto af dem, som jeg har købt i Panduro Hobby i dag. Angiveligt skal man også bruge en tang til at få klemt lukningen flad.

Der er også erhvervet tynd metalwire og forskellige andre ting til projektet, så jeg glæder mig til at komme i gang. I mine absolut meget unge dage (alder 12 – 14 år) lavede jeg faktisk en hel del halskæder mv. med grønlandske perler. Glæder mig til at betræde de stier igen;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails