torsdag den 13. januar 2011

Pot Maker

Og hvad er det så for en dimmer?  Først omtalt i dette indlæg: Hvad er dette?

Den er egentlig tænkt til at masse-producere små frø-“poser” af billigt, forgængeligt materiale. F.eks. avispapir.
Sådan ser den ud indeni:

billede271

Eet af mine første forsøg er denne udgave. Den er lavet af alm. kopi-papir, som har fået et farve-print. Den er så solid, at den kan bruges til små-opbevaring.

billede269

Det skal lige tilpasses, hvilken størrelse papir skal have inden man “skruer” posen sammen.

Jeg har erhvervet to størrelse Pot Maker og glæder mig til at viser jer mange flere eksemlper på, hvad der kan laves.

3 kommentarer:

  1. Den ser spændende ud glæder mig til at se hvad du får ud af den.

    SvarSlet
  2. Har godt set dem hos Isabellas, men altid undret mig over, hvordan de fungerede. Så tak til dig, for og vise mig det :) Glæder mig til og se flere billeder.

    SvarSlet
  3. Jeg forstår ingenting.... Har du brugt den lille træ-ting til at lave en rund pose? Det ser eksotisk ud.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails