tirsdag den 28. december 2010

Skrivebordsbaggrund

billede211

Jeg holder meget af, at min skrivebords-baggrund på computeren er flot. Da jeg fik min nye pc (tilbage i maj) har jeg dog stillet mig tilfreds med een af dem, som HP stillede til rådighed. 
Sådan een kan da nemt skiftes og dejligt at gøre det tit. Undertiden laver jeg dem selv, men lige nu prøver jeg forskellige af.

Jeg går efter, at der er fri og “rolig” plads, hvor jeg kan placere mine mange forskellige ikoner. Nogle ikoner er til programmer – andre til dokumenter – der skal være mulighed for at gruppere dem forskellige steder.
Min “Papirkurv” bor således lige nu her:

billede212

I dette indlæg vil jeg opsamle de forskellige gode steder jeg finder på nettet med (flotte) baggrunde. Mail mig gerne, hvis du har nogle gode sider.

Ndesignstudio
Marimekko
Speckyboy
Wallpapers
2expertsdesign
GrungeWallpapers
Noupe
Wallpapersweb



Et af mine tidligere indlæg om emnet: Kulør på skrivebordet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails