tirsdag den 14. september 2010

Æske-scoop

Jeg var på æske-høst i Bilka i går. I deres fritids-have-afdeling har de faktisk en del relativt billige hobby-ting, som prismæssigt bestemt kan konkurrere med Panduro. Har derfor vænnet mig til at slå et smut forbi jævnligt.

Denne gang gik jeg målrettet efter billige æsker, som jeg kan videre-dekorere på. De har tidligere haft nogle hvide – dem var der desværre ikke nogen af, så det blev denne mere rustikke model.

billede103

Pris: Kr. 15,- for alle tre æsker. Den største er 15x15 cm – det er der vist ikke noget at sige til;-)

Og hvad skal de så bruges til? Jo, det er mit kære pixlr.com-projekt, hvor jeg vil vise, hvordan man kan lave noget grafik, som passer til det tiltænkte indhold af æsken. Det udprintede billede vil jeg laminere og sætte på med dobbeltklæbende tape. Håber at kunne lege med det i week-enden. Har sikret mig 6 æsker, så der skulle være noget gå i gang med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails