fredag den 1. januar 2010

Foråret på vej...



Så er tyve-ti begyndt. For mig betyder det, at foråret er lige om hjørnet. Bare det at dagene så småt bliver længere er med til at lysne sindet. Det gør ikke så meget, at det ikke kan mærkes i praksis endnu. Men bevidstheden om, at det sker...!!!

For mig er foråret altid begyndt første januar. Ikke så meget noget med nytårsforsætter - mere noget med oprydning og nu-køber-jeg-blomster-og-sætter-grene-i-vand-i-vaser og begynder at se det hele gro. Tre vidunderlige hyacinter står allerede og dufter ud i mit værelse og viser vejen frem...

Smutter lige hen og rydder lidt op. See you....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails