torsdag den 31. december 2009

Nytårshilsen her på bloggen



Så blev det min tur til at ønske jer alle et godt nytår. Endnu et fuldt og vel-levet år er gået.

2009 var også året, hvor jeg fik min egen blog. Tidligere var det et noget underligt og diffust begreb for mig. Kunne ikke "se lyset" i sådan en offentlig dagbog. Og så var der hende Dorte Toft med Stein Bagger, you remember? Det er nu godt et år siden. Jeg forstod ikke dengang, hvordan en blog kunne bruges som medie. Det er jeg kommet efter...;-)

Nå men tiden er gået, og jeg er selv hoppet på vognen. Selvfølgelig med min egen tilgang til fænonomenet. Det sker med idelig nysgerrighed og åbenhed overfor de mange muligheder, Så jeg håber, at vi også "ses" på bloggen i 2010...

De bedste hilsner
Anette Linnea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails