lørdag den 13. december 2014

"How I Met Your Mother" og "Heavy Metal"


Umiddelbart skulle man ikke tro, at "How I Met Your Mother" og "Heavy Metal"-musik havde så meget med hinanden at gøre. Men jeg er blevet klogere...

Yngstesønnen er STOR fan af Barney Stinson AKA Neil Patrick Harris. I serien er Barney en forfører af Guds nåde og har altid styr på alting. Han er ophavsmand til et "Get Psyched Mix", som er "en rejse gennem musikkens center af hvidglødende adrenalin". Intet mindre!

Det mix har sønniken indfanget og lagt på nyoprettet Youtube-playliste - indhold som følger:

"You give love a bad name"- Jon Bon Jovi
"I wanna rock"- Twisted Sisters
"Paradise City"- Guns n'Roses
"Thunderstruck"- AC/DC
"The Humpty Dance"- Digital Underground
"Dont stop Beliving"- Journey
"Living on a prayer"- Jon Bon Jovi
"Runaway"- Jon Bon Jovi
"Back in black"- AC/DC
"Duality"- Slipknot
"Hard Rock Halleluja"- Lordi
"Highway to Hell" - AC/DC
"Lick it up" - KISS
"Rock you like a hurricane" - Scorpions
"Round and Round"- Ratt

Det er stærke sager, skulle jeg hilse og sige;-)
Ikke lige den slags jeg ellers lytter til.


Jeg lytter med i hans nyligt erhvervede super høretelefoner - fuld styrke - skråler med på "Highway to Hell".

Derudover er det nok Jon Bon Jovi jeg er mest hooked på - er gået i gang med at lytte til hans Greatest Hits. Foreløbig er denne iørefaldende sag min foretrukne:



Jo, det er ganske vidt Robin, Ted, Marshall, Lily og Barney efterhånden har ført os rundt;-)




T-shirt har listet sig ind på sønnikens ønskeseddel til kommende fødselsdage og juler...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails